Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Lite bilder

Av tanten-och-ella - 16 januari 2011 17:38

     


Ella julaftonen hos sina kattsläktingar, julrosett om halsen :-)



   

Ella i tantens säng 16 januari



   


Ella har fått syn på ... den förhatliga dumma kameran ;-)




Vad är Ella och vad är pläd, gosigt ser hon ut att ha det.

 
 
Jenny

Jenny

16 januari 2011 18:07

Vilken vacker dam hon är :)

http://jennyelin.bloggplatsen.se

tanten-och-ella

16 januari 2011 18:55

Hon växer till sig mer och mer och börjar få lite krage runt halsen. :-)

 
Ann-Katrin

Ann-Katrin

16 januari 2011 19:56

Riktigt grann har hon blivit! Stilig flicka!

http://www.laghamras.se

tanten-och-ella

17 januari 2011 16:55

Tycker också hon är jättefin, flera gamlingar som tycker hon ser ut son en vanlig huskatt, men de har inte förstått skönheten och charmen hos Sibbarna. :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanten-och-ella - 17 januari 2011 16:56


Läkaren tyckte jag hade en vacker färgpalett på kroppen *fniss* är ju full med blåmärken och spricka på två av högra sidans revben. Röntgen och massor med prover igen, Inte mycket att göra åt utan det får självläka. Svårt att vara sysslolös, ...

Av tanten-och-ella - 16 januari 2011 01:14

Min tant har ramlat och slagit sig. Hon är lite yr ibland, har varit så en längre tid men aldrig så illa. Nu har hon blåmärken och ont när hon hostar och orkar inte busa men jag känner det på mig så försöker hålla mig lugn. Får jag bara komma ut på m...

Av tanten-och-ella - 10 januari 2011 20:05

Nu är Ella och tanten hemma efter julhelgerna, har haft det väldigt trevligt och Ella stortrivdes hos våra kattsläktingar. Mycket lek och bus. Ella har lärt sig gå i koppel så nu går hon fint före mig i koppel när vi närmar oss hemma, då k...

Av tanten-och-ella - 9 december 2010 19:49

Det läkte så fint och det var skönt för henne att kunna ha kroppsstrumpa och slippa trattkragen.   Vi håller på att julstöka, har haft lite gäster och tiden bara rinner iväg. Varit hos läkaren idag, fick influensasprutan och börjar redan känna ...

Av tanten-och-ella - 27 november 2010 21:25

Förståligt för det är ett stort ingrepp på en kvinna och tänk då på en så liten kattfröken. Jag har gjort en hysterektomi och blev sjukskriven 4 eller om det var 6 veckor trots att jag hade skrivbordsjobb och behövde varken gå eller stå samt arb...

Skapa flashcards